info@allinpackaging.hr 381 (0) 65 535 1810

FAQ

1. Što znači minimalna količina za narudžbu?

Minimalna količina za narudžbu je minimalna količina koju morate naručiti kako biste kupili proizvod kojeg nema na zalihi.

2. Koja je minimalna količina za narudžbu ovog proizvoda?

Minimalna količina za narudžbu veleprodajnih proizvoda prikazane su na web stranici. Ako ju ne možete vidjeti, molimo Vas da nas kontaktirate i prodajni će Vam predstavnik rado pomoći.

3. Je li minimalna količina za narudžbu jednaka za sve proizvode?

Minimalna količina za narudžbu različita je za svaki proizvod. Međutim, za proizvode koji su na zalihi ne postoji minimalna količina za narudžbu - to znači da možete naručiti željenu količinu ovisno o raspoloživoj količini.

4. Mogu li naručiti manju količinu od minimalne količine za narudžbu?

Ako je za proizvod utvrđena minimalna količina za narudžbu, nije moguće naručiti manju količinu. Ako ste zainteresirani za manju količinu, pogledajte proizvode koje imamo na zalihi.

5. Mogu li kupiti proizvod iako trenutno nije na zalihi?

U svakom slučaju! Ako proizvod trenutno nije na zalihi, moći ćete ga ponovno naručiti. Molimo Vas da se za dodatne informacije obratite našim prodajnim predstavnicima!

6. Nudite li uzorke?

U svakom slučaju!

7. Kako mogu naručiti uzorak?

Možete naručiti uzorke direktno s naše web stranice. Samo kliknite "zatraži uzorak" ispod gumba "naruči". Drugi je način taj da u košaricu dodate 1 komad i dovršite kupovinu. 

8. Imate li brošuru/katalog?

Trenutno nemamo brošuru ili katalog, ali naša se cjelokupna mapa može vidjeti u web trgovini All In Packaging. 

9. Kako mogu naručiti proizvod koji nije na zalihi?

I dalje možete naručivati proizvode kojih nema na zalihi, ali će ti proizvodi imati minimalnu količinu za narudžbu. Molimo Vas da kontaktirate prodajno osoblje za dodatne informacije. 

10. Kako mogu naručiti manje količine ako je proizvod dostupan jedino u veleprodaji?

Ako je navedeni proizvod jedino veleprodajni artikl, nismo u mogućnosti ponuditi manje količine tog proizvoda. Budući da se izbor naših proizvoda kontinuirano proširuje, u većini slučajeva smo u mogućnosti ponuditi Vam slične, zamjenske proizvode. Njih možete naručiti u željenoj količini. Za dodatne informacije molimo Vas da se obratite našim prodajnim predstavnicima.

11. Prodajete li boce zajedno s čepovima?

Ako se ne radi o "SETU", boce se ne prodaju zajedno sa čepovima. Pružamo kupcima mogućnost razvoja vlastitog branda odabirom proizvoda koji odgovaraju stilu koji žele.

12. Što znače kodovi u opisu proizvoda, npr. 24/410?

Kodovi u opisu nisu kodovi proizvoda. Riječ je o mjerama grla boce ili čepa. U ovom slučaju, broj 24 odnosi se na promjer u milimetrima, a broj 410 na dužinu navoja.  

13. Je li proizvod dostupan u drugoj veličini ili boji?

Naši su proizvodi često dostupni u drugim veličinama ili bojama. Molimo Vas da se za dodatne informacije obratite našim prodajnim zastupnicima.

14. Jesu li proizvodi sterilizirani?

Naši proizvodi nisu sterilizirani, za to je odgovoran potrošač. 

15. Jesu li proizvodi prikladni za čuvanje hrane?

Nudimo širok spektar proizvoda, od kojih su mnogi prikladni za čuvanje hrane. Ako niste sigurni jesu li proizvodi za čiju ste kupnju zainteresirani prikladni za čuvanje hrane, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo to za Vas provjerili.

16. Imate li list s tehničkim podacima ili tehnički nacrt proizvoda?

Za većinu proizvoda možemo ponuditi list s tehničkim podacima ili nacrt, molimo Vas da nas kontaktirate za dodatne informacije. 

17. Proizvod koji tražim ne nalazi se u web trgovini, možete li ga nabaviti?

Ako tražite velike količine proizvoda koji trenutno nemamo u ponudi, molimo Vas da nam pošaljete specifikacije proizvoda i nastojat ćemo ga nabaviti. 

18. Mogu li naručiti putem telefona?

Iako pružamo pomoć kupcima telefonskim putem, nismo u mogućnosti zaprimati narudžbe i plaćanja tim putem. Molimo Vas da nam pošaljete e-mail, a naši će prodajni predstavnici izdati pro forma račun za Vas.

19. Koji su načini plaćanja?

Prihvaćamo 3 načina plaćanja: bankovnim računom, plaćanje karticama i PayPal.

20. Nudite li dostavu isti dan?

Postoji mogućnost dostave isti dan. To ovisi o raspoloživosti proizvoda na skladištu i potrebnoj količini. Molimo Vas da kontaktirate naš prodajni tim za dodatne informacije.

21. Koje je vrijeme dostave proizvoda?

Ako su proizvodi na zalihi, stižu za nekoliko dana. Molimo Vas da kliknete na sljedeću poveznicu za dodatne informacije: http://allinpackaging.hr/shipping.html. Međutim, vrijeme dostave varira za veleprodajne proizvode koji nisu na zalihi - molimo Vas da nas kontaktirate za dodatne informacije i da navedete kodove proizvoda za koje ste zainteresirani.

22. Kako mogu provjeriti je li čep kompatibilan s bocom?

Kada odabirete proizvode iz naše web trgovine, uskladite veličinu grla boce i čepa. Primjerice, ako boca ima grlo veličine 18/410, trebat ćete čep veličine 18/410 - filteri u našoj web trgovini dizajnirani su da Vam pomognu pronaći kompatibilne proizvode. Ako naručujete zatvarač za boce koje već posjedujete i niste sigurni koju veličinu trebate, ravnalom izmjerite grlo boce. 

23. Nudite li popust?

Često tijekom godine imamo posebne popuste. Kupci koji se pretplate na naš newsletter imaju redovan pristup kodovima za popust. Zašto se ne biste pretplatili? Pretplatiti se možete klikom na sljedeću poveznicu: http://allinpackaging.hr/newsletter.html

Učitavanje